Benji's kärleksförklaring

Maria, du sköna fagra mö, när jag är utan dig vill jag bara dö.

Maria Nordahl du är mitt allt, än om jag blir tvingad att äta piteå palt.

När du är i dina hemtrakter så känns det som mörka makter tar tag i mig, och för mig till dig.

Utan dig är jag ingenting, inte ens en brat med lite bling.

Utan dig raserar hela min värld och vi kan ej slutföra våran färd.

Vi är menade att vara med varandra än om det krävs att vi mot detta mål måste vandra.

Våra själar skapades i samfund, medans jag hade analsex med baveln kände jag din avund.


Du är solen som lyser upp mitt liv, än om baveln smittade mig med HIV.

Livet vi lever nu är livet vi ska leva, utan dig klarar jag inte att överleva.

Maria <3 Benji 27/10/08


Kommentarer
Postat av: Anonym

sjuuuk!

2008-10-29 @ 19:52:28
Postat av: Anonym

har benji ny bruud!

2008-11-03 @ 22:01:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0